czwartek, 1 sierpnia 2013

Paryski Dzień Świstaka, czyli na podbój Paryża z długopisem i zeszytem 01-08-2013


Centre Pompidou 

Moja Amie mnie obarczyła obowiązkiem przygotowania planu zwiedzania. Zgodziłam się słysząc stwierdzenie: Znasz francuski, porozumiesz się i po zapewnieniu, że w przyszłym roku odwiedzimy Berlin, stolicę państwa, którego język zna perfekt.

Najpierw poszukiwania noclegu. Po zapoznaniu z ofertą hoteli okazało się, że żadna ze stawek nam nie odpowiada.

Buszując po Internecie znalazłam stronę

http://www.bedycasa.com/

Możliwość wynajęcia mieszkania, pokoju, zamieszkania przy rodzinie miejscowej.

Najpierw należy się zalogować i po wejściu na stronę zapoznać si z możliwościami i warunkami rezerwacji/

Dostępne wersje strony: francuski, włoski, hiszpański, angielski i niemiecki.

Najpierw wybieramy miasto, które chcemy odwiedzić: PARYŻ

Następnie określamy termin pobyty: 21 do 28 sierpnia i liczbę turystów 2 osoby

Wyszukano 41 stron propozycji noclegu.

Możemy ustawić wyszukane wyniki według popularności, ceny, odległości oraz ceny za noc, tydzień i miesiąc.

Drugą opcją jest zobaczenie rozmieszczenia noclegów na terenie Paryża




Można także zawęzić nasze poszukiwania wybierając konkretny rodzaj wynajmowanego pomieszczenia, a przede wszystkim określić przedziła cenowy co jest  bezcenne przy małym budżecie.

Jest to pierwsza strona internetowa dot. tego tematu, którą odnalazłam.

Moje mieszkanko wynajęłam za pośrednictwem drugiej strony:

https://www.airbnb.pl/

CIĄG DALSZY NASTĄPI


UWAGA:
Wykorzystanie materiałów ze źródeł zewnętrznych:

Wszystkie materiały zamieszczone w tym poście pochodzące z innych źródeł, niż źródła autora, mają podane linki do stron źródłowych.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz